Lemona e. parduotuves kurimas

E. parduotuvė, talpinanti daugiau nei 2 mln. prekių

Svetainė

www.lemona.lt

Paslaugos

Development  •  Strategy  •  UX/UI

Lemona.lt – vienas didžiausių elektronikos prekių pardavėjų Lietuvoje, ypatingai gerai pažįstamas technikos entuziastams, ieškantiems neįprastų komponentų. Bendradarbiaudami su šiuo klientu įdiegieme lanksčią ir galingą „Magento“ e. komercijos platformą, atnaujinome e. parduotuvę vizualiai ir visiškai pakeitėme apsipirkimo procesą joje.

Šie pokyčiai padėjo „Lemonai“ efektyviai suvaldyti daugiau nei 2 milijonų prekių asortimentą, pakelti darbo našumą ir, be papildomų investicijų į rinkodarą, 3 kartus padidinti pardavimus.

2 mln.

prekių asortimente

3 kartus

padidėjęs užsakymų skaičius

38%

išaugęs svetainės krovimo greitis*

5

išorinės intergracijos

*PageSpeed Insights duomenys

Lemona.lt parduotuves atnaujinimas

Užduotis

Didžiausia „Lemonos“ auditorijos dalis – elektronikos entuziastai. Tokiems technologiškai reikliems pirkėjams užsukus į senąją kliento e. parduotuvę, ji pasirodydavo nereprezentatyvi ir techniškai pasenusi.

Tuo pat metu tokia svetainė stabdė ir verslo augimą: nebuvo išnaudotas pilnas jos potencialas skatinant pardavimus, o nuolat augančio prekių katalogo valdymas tapo sudėtingu ir varginančiu procesu.

Pagrindiniai tikslai, kuriuos išsikėlėme šioms problemoms spręsti:

1. Patogesnis asortimento valdymas

Sukurtas patogesnis ir greitesnis e. parduotuvės asortimento valdymas klientui padėtų sutaupyti kaštus.

2. Pakeistas apsipirkimo procesas

Patobulintas apsipirkimo procesas skatintų dažnesnius ir didesnius prekių pardavimus.

3. Atnaujintas svetainės dizainas

Atnaujintas e. parduotuvės dizainas išlaikytų senąją stilistiką, tačiau kartu atlieptų modernias tendencijas bei padidintų konversijas.

Sprendimas

Įgyvendinti techniniai sprendimai

1.

Įdiegtas Magento Commerce sprendimas, leidęs palaikyti ir sklandžiai valdyti ypač didelį kiekį prekių (iki 5 mln. skirtingų produktų);

2.

Panaudotas PWA sprendimas, padėjęs visiškai transformuoti patirtį mobiliems vartotojams: išaugo greitis, patogumas bei išsiplėtė funkcionalumas;

3.

Atlikta integracija su buhalterine sistema, leidusi kiekvienam B2B klientui turėti atskirą kainyną;

4.

Įgyvendinta LupaSearch integracija, žymiai padidinusi produktų paieškos tikslumą bei konversijos rodiklius;

5.

Pagerintas techninis SEO, padidinęs organinį lankytojų srautą iš Google;

6.

Atlikta DPD kurjerių ir siuntų terminalų integracija patogiam pristatymų valdymui;

7.

Atliktas Prerender diegimas geresniam puslapių indeksavimui ir kokybiškesniam SEO.

Magento PWA Search Node Prerender

Pagrindinės naudotos technologijos

„Magento Commerce“, „PWA“, „LupaSearch“ ir „Prerender“.

Magento PWA Search Node Prerender

Pagrindinės naudotos technologijos

„Magento Commerce“, „PWA“, „LupaSearch“ ir „Prerender“.

Svetainės dizainas

Naudotojo sąsaja e. komercijoje yra tai, kas skatina vartotojus priimti sprendimus. Senoji lemona.lt svetainė šią sritį išnaudojo neefektyviai ir dėl to prarasdavo nemažą dalį pajamų iš prekėmis jau susidomėjusių klientų.

Svarbiausia užduotis
, kurią turėjome atlikti čia – įgyvendinti efektyviausius pakeitimus, kurie per trumpiausią laiką atneštų didžiausius rezultatus.

Justina

Justina

UX/UI Lead

Ankstesnis apsipirkimas lemona.lt parduotuvėje buvo pakankamai komplikuotas: norint įsigyti prekę, teko turėti vartotojo paskyra ir prisijungti prie jos, o pati prekių pirkimo eiga buvo gana sudėtinga bei turinti didelę vartotojo klaidos tikimybę. Šie aspektai turėjo svarbią įtaką pardavimams ir kampanijos pelno generavimui, todėl svetainės naudotojo sąsajai buvo būtinas atnaujinimas.

Įgyvendinti veiksmai:

Visiškai transformavę apsipirkimą, jo eigą supaprastinome, sutrumpinome ir priartinome prie vartotojams įprasto bei intuityvaus „Magento“ standarto. Tai leido padidinti užsakymų kiekį ir jų vertę bei sumažinti paliktų krepšelių skaičių.

1.

Sukurta patogi mobilioji svetainės versija;

2.

Supaprastinta kliento apsipirkimo eiga;

3.

Patobulintas grafinis svetainės dizainas;

4.

Išplėstas filtrų funkcionalumas, leidžiantis lengviau kategorizuoti produktus;

5.

Sukurtas prisijungusio lankytojo funkcionalumo apipvidalinimas.

Lemona.lt e. parduotuvės atnaujinimas

Projekto startas

Senos sistemos išjungimas ir naujos paleidimas „live“ aplinkoje visuomet reikalauja daug susikaupimo, žinių bei atsparumo stresui.

Paulius Nagys - Adeo Web Co-Founder

Paulius

Co-founder

Populiarios elektroninės parduotuvės veikimo stabdymas reikštų didelius nuostolius, tad paleisdami naująją „Lemonos“ versiją turėjome kaip įmanoma labiau optimizuoti šį procesą. Senos sistemos išjungimas ir naujos paleidimas „live“ aplinkoje visuomet reikalauja daug susikaupimo, žinių bei atsparumo stresui. Džiaugiuosi, kad šįkart viskas įvyko taip sklandžiai ir tai tapo viena ramiausių migracijų per ilgą laikotarpį. Tai yra vienas geriausių komandos kompetencijų įrodymų.

Rezultatai

Atnaujinta e. parduotuvė ir įdiegti sprendimai atnešė „Lemonai“ šiuos rezultatus:
1.

3 kartus padidintos užsakymų apimtys

Atnaujinta internetinė parduotuvė padėjo tris kartus padidinti apyvartą iš elektroninės prekybos.

2.

Įdiegtas laiką taupantis asortimento valdymas

Iš pagrindų atnaujintas asortimento valdymas tapo patogesniu ir efektyvesniu procesu, taupančiu darbuotojų laiką.

3.

Sukurtas modernus svetainės dizainas

Atnaujintas svetainės dizainas bei pakeista naršymo eiga padėjo pirkėjams lengviau naviguoti e. parduotuvėje ir taip padidino konversijas.

Atnaujinta internetinė parduotuvė ir įgyvendintų e. komercijos sprendimų visuma padėjo „Lemonai“ keleriopai padidinti apyvartą iš elektroninės prekybos. Tuo pat metu asortimento valdymas tapo patogesniu procesu, o atliktos integracijos leido nemažą dalį užduočių automatizuoti ir taip darbo laiką išnaudoti dar efektyviau.

Iš pagrindų atnaujintas svetainės dizainas padėjo pirkėjams lengviau naviguoti e. parduotuvėje, o sukurta jos mobilioji versija leido „Lemonai“ pasiekti iki šiol neišnaudotą auditorijos dalį. Be to, įgyvendintas technologinis sprendimas užtikrino dar didesnes išplėtimo galimybes ateityje. Sklandus projekto startas ir aktyvi bei betarpiška komunikacija su klientu užtikrino ilgalaikes bendradarbiavimo galimybes ateityje.

Tadas Goberis, Lemona

Tadas Goberis

E. komercijos vadovas, „Lemona“

Kliento atsiliepimas

Turėjome neeilinį iššūkį verslo procesų perkėlime – milijonai prekių, šimtai tūkstančių klientų, tūkstančiai unikalių specializuotų kainodarų. Gebėjome surasti bendrų sprendimų ir sėkmingai laiku startuoti. Su AdeoWeb komanda dirbu jau 7 metus, tad šis uždavinys nebekėlė klausimo „ar pavyks“, klausimas buvo tik „kada“. „LEMONA electronics“ laiku stipriai atsinaujino ir iš dalies naujos platformos dėka puikiai susitvarkė su Covid-19 sunkumais. Įgytas technologinis pranašumas leis išlikti rinkos lyderiais savo segmente, o svarbiausia – ir toliau užtikrinsime maksimaliai gerą patirtį savo klientams.

Kliento atsiliepimas

Turėjome neeilinį iššūkį verslo procesų perkėlime – milijonai prekių, šimtai tūkstančių klientų, tūkstančiai unikalių specializuotų kainodarų. Gebėjome surasti bendrų sprendimų ir sėkmingai laiku startuoti. Su AdeoWeb komanda dirbu jau 7 metus, tad šis uždavinys nebekėlė klausimo „ar pavyks“, klausimas buvo tik „kada“. „LEMONA electronics“ laiku stipriai atsinaujino ir iš dalies naujos platformos dėka puikiai susitvarkė su Covid-19 sunkumais. Įgytas technologinis pranašumas leis išlikti rinkos lyderiais savo segmente, o svarbiausia – ir toliau užtikrinsime maksimaliai gerą patirtį savo klientams.

Tadas Goberis, Lemona

Tadas Goberis

E. komercijos vadovas, „Lemona“