
- Klientas
- Paslaugos
- Programavimas
- Strategija
- Sritis
- E. prekyba
Prekybos centras keliasi į internetą - Trobos
TROBOS – tai unikali internetinė prekyvietė, siekianti pakeisti realų prekybos centrą. Pagrindinis skirtumas nuo įprastos elektroninės parduotuvės yra prekių asortimente. TROBOS galima rasti visiškai skirtingų produktų iš skirtingų kategorijų ir pardavėjų, atlikti vieną pirkimą ir gauti užsakytas prekes tą pačią dieną.
Bendradarbiaudami su Vilniaus Prekyba (didžiausia privačių įmonių grupe Lietuvoje), sukūrėme naujo tipo e. komercijos platformą, kuri sujungia 15 didžiausių Lietuvos mažmenininkų – nuo vaistinių iki statybinių medžiagų parduotuvių. Šiam tikslui įgyvendinti sukūrėme 3 skirtingus sprendimus, kurie susijungė į vieną ekosistemą – TROBOS.

- 15
- prekybos tinklų
- 55k+
- prekių paleidimo metu
- 3
- sistemos
- 40+
- specialistų komanda
Užduotis
Internetinės prekyvietės apjungia kelias parduotuves po vienu stogu, leidžiančios pirkėjams patogiau įsigyti įvairių kategorijų produktus. Tai gana naujas konceptas, kuris sparčiai populiarėja. Kuriant tokį sudėtingą projektą, iškyla daug iššūkių tiek pasirenkant tinkamą techninį sprendimą, tiek planuojant vartotojų elgseną.
Pagrindinė TROBOS idėja buvo ambicinga: pirkėjas galėtų pasirinkti prekes iš skirtingų pardavėjų, kurias kurjeris surinktų ir tą pačią dieną pristatytų tiesiai į kliento namus.
Kad šis tikslas būtų pasiektas, sukūrėme 3 skirtingus sprendimus, kurie efektyviai komunikuoja tarpusavyje ir užtikrina puikią patirtį visoms šalims – pardavėjams, pirkėjams ir kurjeriams."
- Sukurti skaitmeninę prekyvietę - platformą, kuri sujungtų skirtingų pardavėjų katalogus ir pateiktų informaciją vienoje patogioje erdvėje.
- Sukurti Android ir iOS įrenginiams skirtą programėlę kurjeriams, kuri padėtų efektyviai sekti ir pristatyti užsakymus.
- Integruoti užsakymų valdymo sistemą (OMS) - įgalinti vidinį įrankį, skirtą tvarkyti gaunamus užsakymus, sekti inventorių, atlikti apskaitą ir kitus susijusius procesus.

Įgyvendinti techniniai sprendimai
- Naudojome PWA sprendimą, užtikrinantį geriausią naudotojo patirtį: greitą įkrovimą, patogumą ir platų funkcionalumą.
- Naudojome Symfony PHP karkasą, kad sukurtume OMS ir Android/iOS programėles.
- Visiškai integravome 3 didžiausių mažmenininkų (Maxima, Eurovaistinė, Ermitažas) katalogus.
- Sukūrėme API, skirtą integracijai su kitais pardavėjais ir jų užsakymų valdymo sistemomis.
- Įgyvendinome SSR ir cachingo sprendimus, pagerinančius našumą ir naršymo patirtį.
- Pasirinkome Google Cloud platformą, kad užtikrintume aukštą saugumo lygį ir technologinį pranašumą.
Dizainas ir naudotojų patirtis
Dėl savo verslo modelio TROBOS projektas pasižymi programuotais informacijos sudėtingumo aspektais. Kad šią informaciją paverstume patogiu produktu skirtingoms auditorijoms (lankytojams, pardavėjams, kurjeriams), turėjome rasti veiksmingą vizualų sprendimą. Pagrindinė mūsų UX/UI komandos užduotis buvo sukurti vientisą dizainą trims skirtingoms sistemoms ir užtikrinti jų sklandų tarpusavio ryšį.
Modernus dizaino sprendimas padėjo klientams pasiekti savo tikslus ir leido pardavėjams efektyviai valdyti savo užsakymus. Naršymo šablonai užtikrino sklandžią naudotojo patirtį skirtingose sistemos dalyse ir jų tarpusavio komunikaciją. Vieningas dizainas sujungė skirtingas projekto dalis į vieną atpažįstamą ekosistemą.

Projekto paleidimas
Projekto sudėtingumas ir darbas su didžiausiais mažmenininkais šalyje pavertė TROBOS kūrimą išskirtiniu procesu. Viena iš sunkiausių užduočių buvo sujungti skirtingus pardavėjus su skirtinga verslo logika į vieną bendrą sistemą. Aukšti kliento lūkesčiai ir ribotas laiko tarpas reikalavo ypatingo visos komandos susitelkimo.
„Dirbdami su TROBOS projektu turėjome būti itin susikaupę. Aukščiausio lygio kokybės reikalavimai kartu su gana griežtais terminais privertė mus atrasti papildomą pavarą. Nepaisant to, mūsų komanda padarė tai, kas atrodė neįmanoma, ir sėkmingai įveikė visus iššūkius. Tam tikru metu buvo sunku suskaičiuoti visus, kurie prisidėjo prie projekto – piko metu dirbo apie 40 komandos narių. Esu dėkingas kiekvienam iš jų.“
Projekto vadovas

Rezultatas
- Paleidimo dieną sistema jau turėjo 15 pagrindinių pardavėjų integracijas (Maxima, Eurovaistinė, Ermitažas, Pegasas ir kt.) ir daugiau nei 55 000 produktų katalogą.
- OMS padėjo klientui apdoroti užsakymus, sekti inventorių, vykdyti apskaitą ir valdyti kitus susijusius procesus.
- Mobiliosios programėlės buvo sukurtos užsakymų pristatymui efektyviai stebėti ir valdyti. Programėlės skirtos kurjeriams ir pristatymo partneriams.
- Dizainas užtikrino sklandžią patirtį skirtingoms auditorijoms – pardavėjams, pirkėjams ir kurjeriams. Vieningas dizainas sujungė skirtingas projekto dalis į atpažįstamą ekosistemą.