Laikas keisti partnerį? Turime pasiūlymą.
Projekto ekrano nuotrauka
Klientas
Logotipas. Topo Centras - Euronics
Paslaugos
  • Programavimas
  • Strategija
Sritis
E. prekyba
Svetainė
https://www.topocentras.lt

Buities technikos lyderiai – Topo Centras

Topo centras - didžiausias technikos ir elektronikos prekybos tinklas Lietuvoje, pasižymintis viena iš kertinių verslo vertybių - prioritetas puikiai pirkėjo patirčiai užtikrinti. Kadangi ši šiaurinė žvaigždė mums puikiai pažįstama, ji vedė nuo pat bendradarbiavimo pradžios, o sparčiai kintant rinkai, tobulėjant technologijoms ir augant klientų poreikiams, nuolat stengiamės technologiškai „Topo Centrą” rinkoje pozicionuoti vienu žingsniu priekyje.

Dar 2016-aisiais startavus mūsų partnerystei, sukūrėme inovatyvesnio tipo e. komercijos sistemą, kuri leido užtikrinti stabilų augimą skaitmeninėje erdvėje: pagrindiniais projekto prioritetais tapo ženkliai spartesnis sistemos veikimas, sklandus didelio produktų kiekio palaikymas ir naudotojo patirties transformacija. Įgyvendinti pradiniai atnaujinimai pardavimus padidino jau pirmąjį veikimo mėnesį.

E. parduotuvės fragmentai
2x
padidėjęs svetainės greitis
80k+
parduodamų prekių katalogas
Top 4
e. parduotuvių Lietuvoje
1.5 mln.
lankytojų per mėnesį

Užduotis

Norėdami pasiekti pastebimai didesnį e. parduotuvės našumą ir išplėsti augimo galimybes, „Topo Centro“ sistemą turėjome pakeisti iš pagrindų dar 2019-aisiais. Dėl didelio e. parduotuvės produktų kiekio ir intensyvaus lankytojų srauto, tokių pakeitimų įgyvendinimas tapo nemenku iššūkiu. Tuo pat metu, gerai pažįstama sistema jau turėjo nusistovėjusius lankytojų elgsenos modelius, tad buvo svarbu juos išlaikyti ir naudotojams pasiūlyti jau pažįstamą apsipirkimo patirtį.
  • Užtikrinti stabilų ir greitą sistemos veikimą bei išplėtimo galimybes ateityje.
  • Palaikyti svetainės dizainą, kad jis atlieptų modernias tendencijas ir optimizuotų konversijas.
  • Nuolat gerinti e. parduotuvės našumą, pasitelkiant papildomas integracijas ir įrankius.
E. parduotuvės fragmentai

Įgyvendinti techniniai sprendimai

  • Varnelės piktograma
    Pritaikytas Magento Commerce sprendimas, leidęs palaikyti ir sklandžiai valdyti prekių prekių asortimentą
  • Varnelės piktograma
    Naudota PWA Technologija, padėjusi transformuoti pirkėjų patirtį: išaugo svetainės greitis, patogumas naudoti bei išsiplėtė funkcionalumas
  • Varnelės piktograma
    Įgyvendinta paieškos sistemos integracija, paspartinusi produktų paiešką, monitorinant vartotojų veiksmus ir strategiškai siūlant aktualias prekes
  • Varnelės piktograma
    Atlikta integracija su vidine ERP sistema, padedančia efektyviau valdyti įmonės resursus
  • Varnelės piktograma
    Įdiegta užsakymo sekimo funkcija, mėgstamų prekių sąrašas, tinklaraštis, vidinė Topo asmeninio konsultanto sistema.
  • Varnelės piktograma
    Tansformuota apipirkimo eiga, sukurtas naujo tipo naudotojo profilis, pakeistas prekių palyginimas.

Dizainas ir naudotojų patirtis

Dėl savo verslo specifikos „Topo Centro“ elektroninė parduotuvė informacijos turi ypač daug - čia telpa skirtingos prekių kategorijos, plačios produktų specifikacijos, rinkodariniai pasiūlymai, pirkimo gidai ir kt. Informacijos kompleksiškumas ir tapo vienu iš didžiausių iššūkių planuojant naudotojo sąsają. Potencialus pirkėjas turėjo ne tik greitai įsisavinti pateiktą turinį, bet ir sklandžiai pasiekti pagrindinį naudotojo kelionės tikslą - įsigyti pasirinktą produktą.

“Nedažnas gali pasigirti tokiu dideliu lankytojų srautu ir plačia jau susiformavusių pirkimo įpročių dinamika, kaip „Topo Centras“. Supratome, kad norėdami sėkmingai integruoti naujus funkcionalumus negalime kurti radikaliai kitaip veikiančios sistemos, todėl labai svarbia tapo ankstesnė patirtis ir sprendimų priežastingumas. Visą šią informaciją kaupti, nepraleisti ir dokumentuoti buvo vienas iš išskirtinių projekto iššūkių.”

UX/UI vadovė

E. parduotuvės fragmentai

Projekto paleidimas

Parinktų technologinių priemonių sintezė leido „Topo Centrui“ kilstelti elektroninę prekybą į kitą lygmenį, o taip pat atverti ir papildomas augimo galimybes ateityje. Našiau veikianti sistema, naujos kartos paieška ir efektyvesni naudotojo sąsajos sprendimai užtikrino, kad jau per pirmąjį mėnesį galėjome pastebėti augančius pardavimus.

„Topo Centras“ savo įmonės filosofijoje akcentuoja aukščiausio lygio pirkėjų patirtį, todėl įgyvendinti dizaino patobulinimai užtikrino sklandesnį naršymą tiek pilnoje, tiek mobilioje svetainės versijoje ir supaprastino apsipirkimo procesą.

Sklandus projekto startas ir nuolatinė komunikacija su klientu padėjo pamatus ilgalaikiam bendradarbiavimui.

E. parduotuvės fragmentai

Rezultatas

  • Varnelės piktograma
    Našesnis svetainės veikimas, padidėjęs net du kartus.
  • Varnelės piktograma
    Sklandesnė naudotojo patirtis, palengvinant navigavimą e.parduotuvėje su pakeista naršymo eiga ir dizainu, taip padidinant konversijas.
  • Varnelės piktograma
    Įdiegtos išorinės integracijos.