
- Klientas
- Paslaugos
- Programavimas
- UX/UI
- Sritis
- E. prekyba
- Svetainė
- https://www.shipzee.com
Unikali prekių iš JAV pirkimo paslauga – Shipzee
„Shipzee“ – unikali prekybos platforma. Ji padeda lengvai apsipirkinėti JAV parduotuvėse, o jos klientams nereikia vargti su sudėtingomis muitinės procedūromis, papildomais mokesčiais, kurjeriais ir kitomis problemomis. Platformos naudotojai tiesiog išsirenka norimą prekę, o „Shipzee“ pasirūpina visais likusiais klausimais.
Nors pati paslauga veikė puikiai, techninė „Shipzee“ sistemos kokybė neatitiko aukštų kompanijos lūkesčių. Klientas kreipėsi į mus siekdamas padidinti sistemos našumą, įdiegti gerąsias programavimo praktikas (Scrum, CI/CD) ir iš naujo sukurti vizualinį platformos sprendimą su nauju UX/UI dizainu. Be to, įgyvendinti pokyčiai turėjo padėti optimizuoti projekto palaikymo kaštus.

- Greitis
- Padidintas sistemos našumas
- UX/UI
- Sukurtas naujas UX/UI dizainas
- Kodo bazė
- Perrašyta kodo bazė
- Kaštai
- Palaikymo kaštai optimizuoti
Užduotis
Projektą pradėjome nuo techninio audito ir CRO audito etapo. Tai standartinis procesas, kurio metu detaliai išanalizuojame kliento sistemą taip, tarsi ji būtų mūsų pačių, ir identifikuojame pagrindines problemines sritis. Šiame etape pateikiame tiek techninius sistemos tobulinimo pasiūlymus, tiek bendras pastabas apie projekto procesų optimizavimą.
Pagrindinės problemos, kurias aptikome „Shipzee“ audito metu buvo saugumo spragos, netolygi programinio kodo kokybė, bendras gerųjų programavimo praktikų trūkumas ir nepakankamai efektyvūs UX/UI dizaino sprendimai. Suradę šiuos „skausmo taškus“, nusprendėme susitelkti į tris pagrindines sritis, kurioms reikėjo esminių patobulinimų.
- Kodo kokybėSiekiant išvengti saugumo spragų ir padidinti sistemos našumą, bendra kodo kokybė turėjo būti kardinaliai patobulinta.
- Naujas front-end sprendimasNaujasis UI/UX sprendimas buvo būtinas norint pagerinti vartotojo patirtį ir padidinti konversijas.
- Gerųjų praktikų įvedimasGerosios programavimo praktikos (pvz., Scrum ar CI/CD) būtinos siekiant aukštos projekto kokybės ir optimalaus resursų panaudojimo.

Įgyvendinti techniniai sprendimai
- Naujo front-end sprendimo kūrimas naudojant Nuxt.js/Vue.js
- Kodo bazės atnaujinimas naudojant Laravel karkasą (PHP)
- Sukurtas unifikuoto karkaso sprendimas
- Įdiegta LupaSearch sistema greitesnei ir tikslesnei produktų paieškai
- Migracija į Google Cloud Platform ir Kubernetes stabilumui bei augimui užtikrinti
- Kritinių back-end problemų sprendimas siekiant pagerinti sistemos saugumą ir našumą
Dizainas ir naudotojų patirtis
Pagrindine užduotimi dizaino komandai tapo naudojimosi „Shipzee“ paslaugomis palengvinimas. Didžiausia problema buvo tame, kad eilinis naudotojas nesuprato „Shipzee“ sistemos specifikos. Esama naudotojo kelionė buvo sudėtinga, o svetainėje trūko tinkamų dizaino sprendimų, kurie padėtų naviguoti lankytoją. Pavyzdžiui, kadangi praktiškai visais atvejais prekės yra siunčiamos iš kito žemyno, pristatymo laikai čia gerokai ilgesni nei pirkėjams įprasta. Tai turi būti paaiškinama pakankamai ankstyvoje apsipirkimo stadijoje, kad būtų išvengta potencialių nesusipratimų ar nusivylimų.

Pagrindiniai iššūkiai

Rezultatas
- Pagerinta programinio kodo kokybėPatobulinimai padidino sistemos našumą ir saugumą.
- Įgyvendintas naujas UX/UI sprendimasVartotojai geriau supranta paslaugą ir gali greičiau bei patogiau apsipirkti.
- Įdiegtos gerosios programavimo praktikosSumažėjo sistemos kūrimo ir palaikymo kaštai, atsirado galimybė lengvai plėsti platformą ateityje.