Konversijų optimizavimas ir auditas

Naudotojo kelionė internete – sudėtingas ir, iš pažiūros, chaotiškas procesas. Net ir turint milijonus lankytojų, negausite naudos, jei jų nenukreipsite teisinga linkme ir nepaversite jų perkančiais klientais.

Norint įvertinti, kas nulemia vartotojo elgseną, reikia gilaus supratimo apie technologijas, gerąsias praktikas ir, svarbiausia, pasitelkti egzistuojančius duomenis apie vartotojus.

Pasitelkę šią informaciją ir atlikę profesionalią vartotojo patirties optimizaciją, galite padidinti savo puslapio konversijas net ir be radikalių dizaino pokyčių.

Kodėl naudinga konversijų optimizacija?

Konversijų optimizavimas ir auditas

Kodėl naudinga konversijų optimizacija?

Išnaudojamas svetainės potencialas

Pašalinami trikdžiai, kurie kliudo vartotojui efektyviai pasiekti jūsų norimą tikslą.

Generuojami didesni pardavimai

Optimizuojamas svetainės srautas, paverčiant lankytojus perkančiais klientais.

Priimami duomenimis grįsti sprendimai

Pakeitimai vykdomi remiantis objektyviais duomenimis, o ne nuojauta.

Konversijų optimizavimas ir auditas
Kodėl naudinga konversijų optimizacija?

92% vartotojų apsipirkimo patogumą ir greitį patogumą įvardija kaip pačius svarbiausius aspektus - Google, 2020

2 iš 3 vartotojų pasirenka konkurentą, kuris užtikrina geresnę vartotojo patirtį - Deloitte, 2020

83% klientų teigia, kad vartotojo patirtis jiems yra tokia pat svarbi, kaip ir produkto kokybė - SalesForce, 2019

Konversijų optimizavimo auditas

Daugiau nei 10 metų dirbdami e. komercijos sprendimų kūrime supratome, kas internete motyvuoja lankytojus priimti sprendimus, kaip tai išmatuoti ir panaudoti siekiant optimalaus rezultato. „Adeo Web“ ekspertų komanda gali jums padėti įdarbinti svetainės duomenis ir pateikti įžvalgas, kaip generuoti didesnę grąžą.

Basic Medium Extended
Ekspertinė analizė Yra Yra Yra
Duomenimis grįsta analizė Nėra Yra Yra
Hipotezių sudarymas Nėra Nėra Yra
Analizės trukmė 3 d. d. 5 - 6 d. d. 7 - 8 d. d.
Kaina 1200 € 2000 - 2400 € 2800 - 3200 €

Pasirinkus bet kurią paslaugą suteikiama nemokama specialisto konsultacija ir rezultatų aptarimas (1 val.)

Susisiekime

Konversijų optimizavimo auditas

Daugiau nei 10 metų dirbdami e. komercijos sprendimų kūrime supratome, kas internete motyvuoja lankytojus priimti sprendimus, kaip tai išmatuoti ir panaudoti siekiant optimalaus rezultato. „Adeo Web“ ekspertų komanda gali jums padėti įdarbinti svetainės duomenis ir pateikti įžvalgas, kaip generuoti didesnę grąžą.

Basic
Ekspertinė analizė Yra
Duomenimis grįsta analizė Nėra
Naudotojų testavimas Nėra
Analizės trukmė 3 d. d.
Kaina 1200 €
Medium
Ekspertinė analizė Yra
Duomenimis grįsta analizė Yra
Naudotojų testavimas Nėra
Analizės trukmė 5 - 6 d. d.
Kaina 2000 - 2400 €
Extended
Ekspertinė analizė Yra
Duomenimis grįsta analizė Yra
Naudotojų testavimas Yra
Analizės trukmė 7 - 8 d. d.
Kaina 2800 - 3200 €

Pasirinkus bet kurią paslaugą suteikiama nemokama specialisto konsultacija ir rezultatų aptarimas (1 val.)

Analizės rezultatai

  • Bendra naudotojų patirties apžvalga ir įvertinimas, kaip skirtingų tipų lankytojai naudojasi jūsų sistema.
  • Sudaromas svarbiausių klaidų bei probleminių aspektų sąrašas.
  • Pateikiami konkretūs veiksmai, kurių reikia imtis norint padidinti svetainės konversijas.
  • Atsakoma į klientų prieš analizę iškeltus klausimus.
Knygų klubas
E-parduotuvės auditas ir optimizacija

Klientas

Knygų Klubas, didžiausia knygų e. parduotuvė Lietuvoje.

Rezultatai

Atliktas auditas padėjo pagerinti e. parduotuvės lankytojų patirtį. Kartu tai leido pasiekti ir geresnius verslo rezultatus: generuoti aukštesnes pajamas, pagerinti konversijų rodiklius bei padidinti vidutinio užsakymo vertę.

12%

Didesnės pajamos

20%

Aukštesnis konversijų rodiklis

13.7%

Didesnė vidutinio užsakymo vertė

Optimizavimo procesas

1.

Problemos aprašymas

Aptariama ir aprašoma problema, norimi išspręsti klausimai.

Problemos aprašymas
Kitas

2.

Ekspertinė analizė

Atliekama analizė, remiantis patirtimi, gerosiomis praktikomis ir rinkos standartais.

Ekspertinė analizė
Kitas

3.

Duomenimis grįsta analizė

Atliekama analizė, remiantis prieinamais duomenimis: Google Analytics, Hotjar, Lucky Orange, naudotojų grįžtąmasis ryšys.

Duomenimis grįsta analizė
Kitas

4.

Ataskaitos rengimas

Rengiama išvadų ir rezultatų ataskaita.

Ataskaitos rengimas
Kitas

5.

Programavimas ir testavimas

Apibrėžta problema testuojama su naudotojais.

Naudotojų testavimas
Kitas

6.

Užduočių formavimas ir įgyvendinimas

Audito rezultatai leidžia suformuoti užduočių sąrašą, priskirti prioritetus ir sudaryti tolimesnių darbų, tobulinimų planą.

Naudotojų testavimas

Optimizavimo procesas

1.Problemos aprašymas

Aptariama ir aprašoma problema, norimi išspręsti klausimai.

2.Ekspertinė analizė

Atliekama analizė, remiantis patirtimi, gerosiomis praktikomis ir rinkos standartais.

3.Duomenimis grįsta analizė

Atliekama analizė, remiantis prieinamais duomenimis: Google Analytics, Hotjar, Lucky Orange, naudotojų grįžtąmasis ryšys.

4.Ataskaitos rengimas

Rengiama išvadų ir rezultatų ataskaita.

5. Programavimas ir testavimas

Apibrėžta problema testuojama su naudotojais.

6.Užduočių formavimas ir įgyvendinimas

Audito rezultatai leidžia suformuoti užduočių sąrašą, priskirti prioritetus ir sudaryti tolimesnių darbų, tobulinimų planą.