E. komercijos strategija ir infrastruktūra

Sėkminga elektroninė prekyba – ilgas maratonas, kuriam įveikti reikalingas aiškus planas. Tai ne tik e. parduotuvės sukūrimas, o veikiau sinergija tarp skirtingų dėlionės dalių: nuo efektyvaus prekių srautų valdymo iki sklandžių verslo procesų užtikrinimo.

Norint šias dedamąsias sujungti į vieną efektyvų mechanizmą, būtinas įsigilinimas į konkretų verslą ir kryptinga strategija. Holistinis požiūris leidžia mums savo partneriams suteikti įrankius, kurie padeda atrasti naujus pajamų šaltinius, užmegzti tvirtesnius ryšius su savo klientais ir nuolat auginti verslo potencialą.

Pilnaverčiai e. komercijos sprendimai

Pilnaverčiai e. komercijos sprendimai
E. komercijos strategija

E. komercijos strategija

  • Technologiniai sprendimai
  • Sistemos architektūra
  • Produktų valdymas
  • Duomenų analitika
  • Užsakymų valdymas
  • Naudotojo patirtis ir konversijos
  • Rinkodaros kampanijos
  • Mokėjimų surinkimas
  • Ryšių su klientais vystymas

Sergame už visapusę savo partnerių sėkmę

Technologiniai sprendimai ir architektūra

Strategiškai paruošta sistemos architektūra ir tinkamai pasirinkti techniniai sprendimai – kiekvieno sėkmingo projekto pamatas. Nesame prisirišę prie konkrečių įrankių ar karkasų, todėl matome daugiau nei vieną teisingą kelią į tikslą. Į technologijas žiūrime lanksčiai ir kartu su klientu ieškome to sprendimo, kuris verslui atneštų didžiausią naudą.

Skaitmeninio verslo strategija

Daugiau nei 10 metų patirties verslo skaitmenizacijoje leidžia mums tapti partneriu, kuris pataria ne tik techniniais e. komercijos klausimais. Kartu proaktyviai siūlome įžvalgas dėl platesnio požiūrio į verslo perkėlimą į daugiakanalę (omnichannel) prekybą. Padedame realizuojant pilną sprendimų spektrą: nuo rinkodaros kampanijų ir srauto atvedimo iki klientų lojalumo skatinimo.

Naudotojų patirtis ir konversijos

Konversija – viena pagrindinių metrikų e. komercijoje, nulemianti didelę verslo sėkmės dalį. Skaitmeniniai projektai turi ne tik atrodyti patraukliai, bet ir skatinti naudotoją atlikti atitinkamus veiksmus. Norint čia užtikrinti aukščiausius rezultatus, būtina atlikti tiek ekspertines analizes, tiek nuolatinius naudotojų tyrimus.

Duomenų analizė ir verslo įžvalgos

Gera nuojauta versle – svarbu, tačiau duomenys yra tai, kas leidžia užtikrintus ir pagrįstus sprendimus priimti nuolat. Rinkdami, sistemindami ir analizuodami verslo informaciją galime identifikuoti didžiausią grąžą generuojančias sritis, eliminuoti atsiradusius trikdžius ir atrasti dar neišnaudotą veiklos potencialą.

Sergame už visapusę savo partnerių sėkmę

Ieškote patikimo bendražygio e. komercijos projektams?

Susisiekime

Mūsų procesas

  • Analizė
  • Planavimas
  • Įgyvendinimas
  • Vertinimas ir tobulinimas
  • Palaikymas ir vystymas

Prieš pradėdami kiekvieną naują projektą siekiame kuo daugiau sužinoti apie klientų veiklą, verslo specifiką bei tikslines auditorijas. Visai nesvarbu, kuriame e. parduotuvę, mobiliąją programėlę ar daugiakanalę sistemą, pirmiausia siekiame suprasti, kas bus jo naudotojas ir kokius lūkesčius jis turės. Dirbtuvių metu klausiame ir klausomės, kad galėtume kartu atrasti optimalius sprendimus.

Išsiaiškinę kliento bei naudotojų lūkesčius kuriame sistemos techninę specifikaciją ir apsibrėžiame architektūrinį sprendimą. Šiame etape iškristalizuojame bei aprašome konkrečius funkcinius sistemos reikalavimus ir išgryniname user stories. Šio etapo kertiniai dalyviai: kliento produkto vadovas, „Adeo Web“ architektas bei technologijų vadovas. Užbaigę šią stradiją turime konkrečią sistemos vystymo projekciją.

Remdamiesi nustatyta strategija, pasitelkiame SCRUM metodologija (grooming, dusavaitiniai sprintai, planavimo sesijos, susitikimai ir kt.) ir vedame projekta į finišo tiesiąją. Šiame etape sustyguojame e. komercijos architektūrą bei išvystome sistemos MVP (Minimum viable product) versiją, kurioje klientui pasiekiamas bazinis pirkimo kelias.

Sukūrus tvirtą pamatą, atliekamos paskutinės integracijos bei patobulinimai ir projektas pereina testavimo stadiją (QA). Kokybės kontrolė atliekama visose populiariausiose platformose ir įrenginiuose. Šio etapo metu testuojamas sistemos našumas, naudotojo patirtis, tvarkomos techninės klaidos ir užtikrinamas saugumas. Užbaigus šį etapą, galutinis produktas yra pristatomas klientui. Sistema yra paleidžiama, o šampano buteliai iššaunami.

E. komercijos sistemos – tarsi nuolat evoliucionuojantys organizmai, kurie niekada nesustoja augti. Dirbdami su klientu nuolat ieškome būtų, kaip efektyviau išnaudoti sukurtą produktą. Testuojame naudotojų srautus, sekame duomenis ir proaktyviai teikiame pasiūlymus, kaip išnaudoti pilną turimos sistemos potencialą.

Mūsų procesas

Prieš pradėdami kiekvieną naują projektą siekiame kuo daugiau sužinoti apie klientų veiklą, verslo specifiką bei tikslines auditorijas. Visai nesvarbu, kuriame e. parduotuvę, mobiliąją programėlę ar daugiakanalę sistemą, pirmiausia siekiame suprasti, kas bus jo naudotojas ir kokius lūkesčius jis turės. Dirbtuvių metu klausiame ir klausomės, kad galėtume kartu atrasti optimalius sprendimus.

Išsiaiškinę kliento bei naudotojų lūkesčius kuriame sistemos techninę specifikaciją ir apsibrėžiame architektūrinį sprendimą. Šiame etape iškristalizuojame bei aprašome konkrečius funkcinius sistemos reikalavimus ir išgryniname user stories. Šio etapo kertiniai dalyviai: kliento produkto vadovas, „Adeo Web“ architektas bei technologijų vadovas. Užbaigę šią stradiją turime konkrečią sistemos vystymo projekciją.

Remdamiesi nustatyta strategija, pasitelkiame SCRUM metodologija (grooming, dusavaitiniai sprintai, planavimo sesijos, susitikimai ir kt.) ir vedame projekta į finišo tiesiąją. Šiame etape sustyguojame e. komercijos architektūrą bei išvystome sistemos MVP (Minimum viable product) versiją, kurioje klientui pasiekiamas bazinis pirkimo kelias.

Sukūrus tvirtą pamatą, atliekamos paskutinės integracijos bei patobulinimai ir projektas pereina testavimo stadiją (QA). Kokybės kontrolė atliekama visose populiariausiose platformose ir įrenginiuose. Šio etapo metu testuojamas sistemos našumas, naudotojo patirtis, tvarkomos techninės klaidos ir užtikrinamas saugumas. Užbaigus šį etapą, galutinis produktas yra pristatomas klientui. Sistema yra paleidžiama, o šampano buteliai iššaunami.

E. komercijos sistemos – tarsi nuolat evoliucionuojantys organizmai, kurie niekada nesustoja augti. Dirbdami su klientu nuolat ieškome būtų, kaip efektyviau išnaudoti sukurtą produktą. Testuojame naudotojų srautus, sekame duomenis ir proaktyviai teikiame pasiūlymus, kaip išnaudoti pilną turimos sistemos potencialą.

Mūsų klientai